Blogger Widgets

ၿမန္မာ videos ေလးေတြၾကည္႔ သြားဦးေနာ္

Loading...

Monday, April 15, 2013

သက္ရွည္က်န္းမာမႈကို ေထာက္ပံ့ေပးမည့္ ဟင္းခတ္အေမႊးအႀကိဳင္မ်ား




ခ်က္ျပဳတ္စားရာမွာ ဟင္းခတ္အ ေမႊးအႀကိဳင္အျဖစ္ ထည့္သြင္းခ်က္ျပဳတ္တာေတြက သက္ရွည္က်န္းမာဖုိ႔ အေထာက္အကူျဖစ္ေစတယ္ဆုိတာ သင္သိပါရဲ႕လား။

(၁) နႏြင္း
=====
ဆီးခ်ဳိေသြးခ်ဳိေရာဂါျဖစ္ႏုိင္ေျခကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးတယ္ နႏြင္းကို အိႏၵိယ၊ အာရွနဲ႔ အာဖရိကႏိုင္ငံေတြမွာ ဟင္းခ်က္ရာ မွာ အသံုးျပဳ ၾကပါတယ္။ ထိုင္းႏိုင္ငံမွ သုေတသီေတြ ရဲ႕ ေလ့လာမႈအရ တစ္ေန႔ကို နႏြင္းမႈန္႔ လက္ဖက္စား ဇြန္းတစ္ဇြန္းစာေလာက္ သင္စားေသာက္တဲ့ ဟင္းေတြထဲမွာပါရွိ႐ံုနဲ႔ အမ်ဳိးအစား ၂ ဆီးခ်ဳိေသြး ခ်ဳိေရာဂါ ျဖစ္ပြားႏုိင္ေျခကို ၅ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းေလွ်ာ့ခ် ႏိုင္တယ္လို႔ ေတြ႕ရွိခဲ့ပါတယ္။

(၂) ခ်င္း(ဂ်င္း)
=======
နာက်င္ကိုက္ခဲမႈကို သက္သာေစတယ္ အိႏၵိယႏုိင္ငံမွ ပညာရွင္ေတြရဲ႕ ေလ့လာမႈအရ ခ်င္း(ဂ်င္း)က ေခါင္းကိုက္တာ၊ ၾကြက္သားနာက်င္တာ၊ အဆစ္အမ်က္ ကိုက္ခဲတာ၊ ထိခိုက္မႈေၾကာင့္ ခါးနာတာစတဲ့ နာက်င္ကိုက္ခဲမႈေတြကို သက္သာ ေစပါတယ္။ တစ္ေန႔ကို ႀကိတ္ထားတဲ့ လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ ခ်င္း(ဂ်င္း) လက္ ဖက္စားဇြန္းတစ္ဇြန္း ဒါမွမဟုတ္ လွီးထား တဲ့ခ်င္း (ဂ်င္း) သံုးျပားကို ေန႔စဥ္ ဟင္းခ်က္ရာမွာ ထည့္ခ်က္ၿပီး စားပါက ႏွစ္ပတ္အတြင္း ကိုက္ခဲနာက်င္မႈေတြက ေန ၆၃ ရာခိုင္ႏႈန္း ေလ်ာ့နည္းသက္သာတာကို ေတြ႕ ရပါတယ္။

(၃) ဖာလာေစ႕
========
ေသြးဖိအားကို ေလ်ာ့နည္းေစတယ္ အသားဟင္းခ်က္ျပဳတ္ရာမွာ ဟင္း ခတ္အေမႊးအႀကိဳင္အျဖစ္ အသံုးျပဳၾကပါ
တယ္။ ဖာလာေစ့အနံ႔ကို ႀကိဳက္သူေတြ အေနနဲ႔ ေကာ္ဖီထဲမွာလည္း အနံ႔ထည့္ၿပီး ေသာက္သံုးတတ္ၾကပါတယ္။ ဖာလာေစ့ ကို ေန႔စဥ္အစားအေသာက္ေတြထဲမွာ ထည့္စားပါက ၁၂ပတ္ၾကာတဲ့အခါ ေသြးဖိအား ေလ်ာ့နည္း ေစၿပီး ပံုမွန္ေသြးဖိ အားကို ထိန္းထားႏုိင္တယ္လို႔ အိႏၵိယ ေဆးပညာဂ်ာနယ္မွာေရးသားေဖာ္ျပထား ပါတယ္။ ဖာလာေစ့က ေသြးေၾကာနံရံ ၾကြက္သားေတြကို ေပ်ာ့ေပ်ာင္းေစတာ ေၾကာင့္ ေသြးဖိအားကို ေလ်ာ့နည္းေစ တာပါ။ တစ္ေန႔ကို ဖာလာေစ့လက္ဖက္ စားဇြန္းတစ္ဝက္ေလာက္ စားသံုး႐ံုနဲ႔ ပံုမွန္ေသြးဖိအားကို ထိန္းထားႏုိင္ပါတယ္။

(၄) ပင္စိမ္း
======
မွတ္ဉာဏ္စြမ္းအားကို ေကာင္းမြန္ေစတယ္ ပင္စိမ္းစားသံုးတာက သင္ရဲ႕မွတ္ဥာဏ္စြမ္းအားကို ေကာင္းမြန္ ေစပါတယ္။ သင့္မိတ္ေဆြရဲ႕နာမည္ေမ့ေနတာ၊ တခ်ဳိ႕ ေနရာေတြကို ေရာက္ဖူးေပမယ့္လမ္းေတြ
မမွတ္မိေတာ့တာ၊ တခ်ဳိ႕အခ်က္အလက္ ေတြ မမွတ္မိေတာ့တာ စတာေတြကို ေက်ာ္လႊားႏုိင္ဖုိ႔အတြက္ ပင္စိမ္းကို သင္ ေန႔စဥ္စားတဲ့ အစားအစာေတြထဲမွာပါ ဝင္ေအာင္ ခ်က္ျပဳတ္ပါ။

ပင္စိမ္းမွာပါဝင္တဲ့ ဖီေနာေတြကဦးေႏွာက္မွာအက္စီတုိင္ ကိုလင္းၿပိဳကြဲမႈကို တားဆီးေပးတာေၾကာင့္ မွတ္Óဏ္စြမ္းအား၊ ေတြးေခၚမႈ စတာ ေတြ ကို ေကာင္းေစတယ္လုိ႔ ၿဗိတိန္တကၠသိုလ္ က ေလ့လာမႈမွာ ေတြ႕ရွိခဲ့ပါတယ္။

(၅) ၾကက္သြန္ျဖဴ
=========
ခုခံစြမ္းအားကို ေကာင္းေစတယ္ တစ္ေန႔ကို ၾကက္သြန္ျဖဴတစ္ႁမႊာ ေလာက္စား႐ံုနဲ႔ ပိုးမႊားကူးစက္ခံစားႏိုင္ေျ
တစ္ဝက္ေလာက္ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္တယ္လို႔ သု ေတသီေတြက ေျပာပါတယ္။ ၾကက္သြန္ ျဖဴက ဆာလဖာျဒပ္ေပါင္း အမ်ဳိးကြဲ ၃၃ မ်ဳိးေလာက္ပါဝင္ၿပီး ခႏၶာကိုယ္ခုခံအားကို ျမႇင့္တင္ေပးႏိုင္တဲ့ ေသြးျဖဴဥရဲ႕စြမ္းေဆာင္
ရည္ကို ျမႇင့္တင္ေပးပါတယ္။

Tip!

ၾကက္သြန္ျဖဴကို ဟင္းမခ်က္ခင္ လွီး ၿပီး ၁ဝ မိနစ္ေလာက္ထားပါ။ ၾကက္သြန္ ျဖဴထဲမွာပါတဲ့ ဆာလဖာျဒပ္ေပါင္းက ေလနဲ႔ထိေတြ႕ၿပီးတဲ့အခါ အာနိသင္ ပိုမို ေကာင္းမြန္ေစတာေၾကာင့္ပါ။

(၆) ပူဒီနာ
======
ကင္ဆာဆဲလ္အသစ္ ျဖစ္ေပၚမႈကို ကာကြယ္ေပးတယ္ နယူးဂ်ာစီမွ ပညာရွင္ေတြက တစ္ပတ္မွာ ေလးႀကိမ္ေလာက္ ပူဒီနာထည့္ ခ်က္စားပါက ကင္ဆာဆဲလ္အသစ္ ျဖစ္ေပၚမႈကို ကာကြယ္ေပးတယ္လုိ႔ ေတြ႕ရွိခဲ့ ပါတယ္။ ပူဒီနာမွာ အင္တီေအာက္ဆီးဒင့္ ေတြ မ်ားစြာပါဝင္ၿပီး ကင္ဆာဆဲလ္ေတြ ကို သတ္တဲ့ ခႏၶာကုိယ္ရဲ႕ စူပါဆဲလ္ေတြ ကို လံႈ႕ေဆာ္ေပးပါတယ္။

(၇) သစ္ႀကံပိုး
=======
သၾကားဓာတ္စုပ္ယူမႈကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးတယ္ အခ်ဳိရည္ေတြ၊ ေပါင္မုန္႔ေတြ၊ သၾကားလံုးေတြ စားသံုးတဲ့အခါ ေသြးတြင္း သၾကားဓာတ္ေတြ ႐ုတ္တရက္ျမင့္တက္ လာၿပီး ဦးေႏွာက္နဲ႔အာ႐ံုေၾကာအဖြဲ႕ကို ဖိႏွိပ္တာေၾကာင့္ လူကို ႏံုးခ်ည့္ေစပါတယ္။
သင္ေသာက္မယ့္ အခ်ဳိရည္ထဲမွာ သစ္ ႀကံပိုးမႈန္႔ လက္ဖက္ရည္ဇြန္းတစ္ဝက္ ေလာက္ထည့္ေသာက္႐ံုနဲ႔ သၾကားဓာတ္ စုပ္ယူမႈကို ၂၉ ရာခိုင္ႏႈန္း ေလွ်ာ့ခ်ေပးၿပီး ႏြမ္းနယ္မႈကို သက္သာေစပါတယ္။

(၈) င႐ုတ္သီးေတာင့္
===========
ကိုယ္အေလးခ်ိန္ထိန္းသိမ္းေပးတယ္ င႐ုတ္သီးေတာင့္မွာ Capsaicin ျဒပ္ေပါင္းမ်ားစြာပါဝင္ပါတယ္။ သုေတ သီေတြက တစ္ေန႔ ကို င႐ုတ္သီးေတာင့္ အမႈန္႔ (အစိမ္းမႈန္႔) လက္ဖက္ရည္ဇြန္းတစ္ ဝက္ေလာက္ ထည့္ခ်က္ စား႐ံုနဲ႔ တစ္လအတြင္း ကိုယ္အေလးခ်ိန္ႏွစ္ေပါင္ ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္တယ္လုိ႔ ေတြ႕ရွိခဲ့ပါတယ္။

င႐ုတ္သီး ေတာင့္စားသံုးလုိက္ပါက ခႏၶာကိုယ္တြင္းမွာ အဆီကို ၿဖိဳခြဲႏုိင္တဲ့ ပ႐ိုတင္းေျခာက္မ်ဳိးထက္မက ထြက္ရွိလာ တာေၾကာင့္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကို ထိန္းသိမ္းႏိုင္တာလုိ႔ ေနာက္ထပ္ျပဳလုပ္တဲ့ သုေတသနေတြမွာ ေတြ႕ရွိခဲ့ ပါတယ္။

(၉) စမုန္စပါး
========
ေလပြတာကို သက္သာေစတယ္ ထမင္းစားၿပီးတဲ့အခါ စမုန္စပါး လက္ဖက္စားဇြန္း ဇြန္းတစ္ဝက္ ဒါမွမ ဟုတ္ ေလးပံုတစ္ပံုစား ေပးပါ။ မကၠဆီကိုမွ သုေတသနပညာရွင္ေတြရဲ႕ ေလ့လာမႈအရ စမုန္စပါးက အစာေျခအင္ဇိုင္းေတြ ထြက္ရွိၿပီး ေလပြတာမျဖစ္ေအာင္ ကာ ကြယ္ေပးပါတယ္။ အာရွတိုက္သားေတြဟာ စမုန္ စပါးကို ဟင္းခ်က္ရာမွာ ထည့္ သံုးတတ္ၾကပါတယ္။

(၁ဝ) ေလးညႇင္း
========
သြားကိုက္သက္သာေစတယ္ ေလးညႇင္းပြင့္ တစ္ပြင့္-ႏွစ္ပြင့္ ေလာက္ကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ဝါးေပးပါက သြားကိုက္တာ၊ သြားဖံုးေရာင္တာေတြကို အခ်ိန္ႏွစ္နာရီအတြင္း သက္သာေစပါ တယ္။ ေလးညင္းမွာ ပါဝင္တဲ့ ယူဂ်ီေနာ ျဒပ္ေပါင္းက ထံုေစတဲ့အာနိသင္နဲ႔ ဘက္ တီးရီးယားပိုးသတ္အာနိသင္ရွိတာေၾကာင့္ သြားကိုက္တာကို သက္သာေစပါတယ္။

Tip!

ေလးညႇင္းပြင့္ကို ေအးၿပီး ေနေရာင္ ျခည္ တိုက္႐ိုက္မက်တဲ့ေနရာမွာ ထားပါ။

(၁၁) င႐ုတ္ပြသီး
=========
ေရာင္ရမ္းမႈ ေလ်ာ့နည္းေစတယ္ ကေနဒါမွ သုေတသီေတြ ရဲ႕ ေလ့လာမႈအရ င႐ုတ္ပြသီး တစ္ပတ္ကို ၄-၅ ႀကိမ္ေလာက္ စားေပးပါက ေရာင္ရမ္း မႈကို ၂ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းေလွ်ာ့ခ်ေပးပါတယ္။

င႐ုတ္ပြသီးမွာ ပါဝင္တဲ့ ဆပိုနင္က အစာအိမ္နဲ႔ အူလမ္းေၾကာင္း မွာ ေရာင္ရမ္းမႈမ ျဖစ္ေအာင္ကာ ကြယ္ေပးပါ တယ္။ ေျမာက္ ကယ္႐ိုလိုင္းနားမွ ပညာရွင္ေတြရဲ႕ ေလ့လာမႈအရ င႐ုတ္ပြသီးက နာတာရွည္ ေရာင္ရမ္းမႈ ေတြကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးတာ ေၾကာင့္ ေနာက္ဆက္တြဲ ျဖစ္လာမယ့္ အေရျပားအနီစက္ထြက္တာ၊ အ႐ိုးအဆစ္ ေရာင္ရမ္းတာ၊ ဆီးခ်ဳိေသြးခ်ဳိေရာဂါနဲ႔ အယ္လ္ဇိုင္းမားေရာဂါေတြ မျဖစ္ေအာင္ ကာ ကြယ္ ႏုိင္တယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။

No comments:

Post a Comment