Blogger Widgets

ၿမန္မာ videos ေလးေတြၾကည္႔ သြားဦးေနာ္

Loading...

Friday, April 12, 2013

အာဟာရခ်ိဳ႕တဲ့ျခင္းႏွင့္ ဆယ္ေက်ာ္သက္မ်ား၏ အသက္႐ွဴလမ္းေၾကာင္း ျပႆနာ



ေန႔စဥ္စားတဲ့ အစားအေသာက္ထဲမွာ မရိွမျဖစ္လိုအပ္တဲ့ ဗီတာမင္နဲ႔ သတၱဳဓာတ္ေတြနဲ႔ တျခားဓာတ္တိုး ဆန္႔က်င္ျဒပ္ေပါင္းေတြ ပါဝင္မႈေလ်ာ့နည္းတာေၾကာင့္ အာဟာရခ်ိဳ႕တဲ့ပါက ဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြမွာ ရင္က်ပ္ပန္းနာ၊ အဆုတ္အားနည္းျခင္း စတဲ့ အသက္႐ွဴလမ္းေၾကာင္း ျပႆနာေတြ ျဖစ္ေစႏိုင္ေၾကာင္း ေျမာက္အေမရိကရိွ ဆယ္ေက်ာ္သက္မ်ားကို ေလ့လာမႈအရ သိရပါတယ္။ ရလဒ္အရ ဓာတ္တိုးဆန္႔က်င္ျဒပ္ေပါင္း၊ ဗီတာမင္ ေအ၊ စီ၊ အီး နဲ႔ အိုမီဂါသရီးဖက္တီးအက္စစ္မ်ားစြာ ပါဝင္တဲ့ အဟာရမီွဝဲတာဟာ ေခ်ာင္းဆိုးျခင္း၊ အသက္႐ွဴလမ္းေၾကာင္း ပိုးဝင္ျခင္းနဲ႔ ရင္က်ပ္ပန္းနာ လကၡဏာေတြကို သက္သာေစတယ္လို႔လည္း ေတြ႕ရိွရပါတယ္။

အစားအေသာက္စားတဲ့အခါ အသီးအႏွံ၊ ဟင္းသီးဟင္းရြက္နဲ႕ တန္းဖိုးရိွအဟာရဓာတ္ပါဝင္မႈနည္းတာကို စားေနက် ဆယ္ေက်ာ္သက္အရြယ္ သံုးပံုတစ္ပံုဟာ အဝလြန္ေနၿပီး ဒါဟာ ရင္က်ပ္ပန္းနာ ျဖစ္ေစႏိုင္တဲ့ အခ်က္တစ္ခ်က္လည္း ျဖစ္ေနပါတယ္။ အသီးအႏွံနဲ႕ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ထဲက ဗီတာမင္ ေအ နဲ႔ စီ၊ ငါးထဲက အိုမီဂါသရီးဖက္တီးအက္စစ္ေတြ ရရိွမႈနည္းတဲ့ အတြက္ အဆုတ္လုပ္ငန္းအားနည္းျခင္း၊ ေခ်ာင္းဆိုးျခင္း၊ ရင္က်ပ္ပန္းနာျဖစ္ျခင္းနဲ႕ နာတာရွည္အဆုတ္ေလႁပြန္ေရာင္ရမ္းျခင္းေတြ ခံစားရေစေၾကာင္းနဲ႔ ေဆးလိပ္ေသာက္ပါက အဆုတ္ကို ပိုမိုထိခိုက္ေစေၾကာင္း သိရပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ဆယ္ေက်ာ္သက္ေတြရဲ႕ အသက္႐ွဴလမ္းေၾကာင္း က်န္းမာေနဖို႔ဆိုရင္ ေဆးလိပ္ကိုေရွာင္ရွားသင့္႐ံုမက လတ္ဆတ္တ့ဲအသီးအႏွံ၊ ဟင္းသီးဟင္းရြက္၊ ငါးနဲ႕ အဟာရရိွတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို ေန႔စဥ္ ပံုမွန္ စားသံုးသင့္ပါတယ္။

Ref: Good Health

No comments:

Post a Comment